Ondernemen met woorden

Stoeien met tekst. Dat is een uitdaging die ik graag aanneem, stelt Cees van Dijk. Hij redigeerde ‘Organisatiedissonantie, hebben wij dat?’, gaf tekstadviezen, las mee en stelde kritische vragen. “Door de hechte samenwerking tussen auteur, vormgever en eindredacteur is een toegankelijk boek ontstaan over ingewikkelde processen”, stelt hij.

Creatie, inspiratie en innovatie komen er uitgebreid in aan bod. Ook Van Dijk vindt dat belangrijke ingrediënten voor het in goede banen leiden van veranderingen. In haar boek is het Marianne volgens Van Dijk gelukt haar jarenlange kennis en ervaring als organisatiedeskundige te combineren met theoretische achtergronden waardoor nieuwe inzichten ontstaan.

Na een carrière bij de overheid werkte Van Dijk als hoofdredacteur bij verschillende uitgeverijen. Onlangs vestigde hij zich als onafhankelijk content specialist. Zelf noemt hij zich een ‘content entrepeneur’ die koers houdt in de dynamische wereld van de hedendaagse media.

www.nomasmedia.nl

Galerij

 

Top